Kompensasjonsordning 3

1.250 kr

Fra og med 09. juni 2021 kan foretak med stort omsetningsfall søke om kompensasjon til dekning av faste uunngåelige kostnader og tapt varelager. Alle foretak som søker om kompensasjon vil, som under de tidligere kompensasjonsordningene, trenge bistand fra regnskapsfører eller revisor som er pålagt å utføre definerte kontrollhandlinger og å bekrefte søknaden før innsending. For at du som regnskapsfører eller revisor på en enkel måte skal kunne takle disse oppdragene, har vi laget dokumentene du trenger for å forankre oppdraget og avgi bekreftelse.

Dokumentpakken inneholder følgende dokumenter:

  • Veiledning for bruk av dokumenter
  • Bilag til oppdragsavtale (for regnskapsfører)
  • Selvstendig oppdragsavtale (for regnskapsfører)
  • Bilag til engasjementsbrev/oppdragsavtale (for revisor)
  • Selvstendig engasjementsbrev/oppdragsavtale (for revisor)
  • Styrets fullstendighetserklæring
  • Mal for redegjørelse for tapt varelager

Ved kjøp av dokumentpakken får du med 30 minutters juridisk rådgivning knyttet til kompensasjonsordningen og utfylling av dokumentene.

Ved kjøp av dokumentpakken får du også tilgang til vårt nettkurs om siste nytt om kompensasjonsordningen som gjelder for tilskuddsperioden mars-april og mai-juni 2021.

Kursinnhold:

  • Nyheter og videreføringer
  • Beregning av tilskudd
  • Beregnet underskudd
  • Små, mellomstore og store foretak
  • Kompensasjon for tapt varelager
  • Kontrollhandlinger og dokumentasjonskrav

Ved kjøp av nettkurset får du en lenke til dokumententpakken for nedlastning.

Kursholdere: advokat Harald Strandenæs og adv.flm Jennie Bratlie
Veiledende oppdatering: 1 time rettslære/annet
Pris dokumentpakke og nettkurs: 1250,- +mva

PS: Når du har kjøpt kurset får du en epost med mulighet for å logge deg inn. Husk å sjekke søppelposten om ikke mailen kommer!